Saeco HD8944/01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8944/01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PhilR 02-05-2012
Geschreven voor: Saeco HD8944/01

Wat een top machine. Werkelijk alles kan ermee. Enige mindere puntje is de wat kleinere lekbak en koffiedrap bak.

Voor deze gekozen omdat we de kwaliteit van Saeco gewend waren. Dit is zeer degelijk. En het RVS maakt het helemaal af. Melk opschuimen in een fluitje van een cent. 9? gebruikers in te stellen en voor elke gebruiken zijn eigen koffies met alle instellingen. Ik zou niet meer kunnen bedenken :)

Betrouwbaarheid nog op nvt, omdat we deze nog maar een week hebben. De vorige Saeco Magic ging 15 jaar mee en doet het nog steeds, maarja een mens wil wel eens iets nieuws!

Bdevet 29-12-2011
Geschreven voor: Saeco HD8944/01

Bijna alles goed aan het apparaat. Jammer alleen dat het binnen 6 weken na aankoop de koffiebonen niet meer maalt. Philips gebeld; apparaat wordt ter reparatie aangeboden, wachttijd 2-3 weken minimaal! Jammer dat de service verlening kwalitatief niet evenredig omhoog gaat met de prijs. Een teleurgestelde Philips klant..

Saskia68 22-07-2011

---------- update review, 22-07-2011 ----------
Nog steeds erg blij met de saeco !
Enige minpuntje vind ik de warmte van de melk.
Je kunt je cafe Latte meteen opdrinken, dat vind
ik wel jammer, als iemand daar nog een tip over
heeft, hou ik me aanbevolen.

---------- 1e review, 03-04-2011 ----------
Prachtig vormgegeven apparaat.
Eenvoudig te bedienen dmv tiptoetsen.
Invoeren van gebruikers erg handig,
zo hoef je je voorkeur voor koffie (sterkte,
hoeveelheid melk e.d.) maar 1 keer in te stellen.
Ben er super blij mee.

Tillidus 19-10-2011

Glas voorverwarmen is misschien een optie, maar dat heeft u wellicht al geprobeerd?

tonMtilburg 14-02-2011
Geschreven voor: Saeco HD8944/01

apparaat is goed behalve het melk kannetje is wel even wennen in het begin gaat er een beetje moeilijk in maar na een paar dagen gaat het redelijk en duurzaamheid is afwachten het programmeren van een gebruiker is ook ideaal je kan je eigen kopje koffie instellen verder een heel goede machine